sadeghimahsa147

sadeghimahsa147

sadeghimahsa147

sadeghimahsa147

sadeghimahsa147

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همه ما گاهی اوقات مرتکب اشتباهات احمقانه می شویم. ما به تماس‌های خودکار پاسخ می‌دهیم (این اعداد به‌شدت آشنا به نظر می‌رسند)، روی پیوندهایی که ابتدا باید بررسی می‌کردیم کلیک می‌کنیم و ایمیل‌های هرزنامه را باز می‌کنیم.

همه آسیب پذیر هستند و می توانند غافلگیرکننده باشند. این کاری است که بعداً انجام می دهیم که واقعاً مهم است. آیا فکر می‌کنید تماس‌گیرنده‌ای که ادعا می‌کند کارمند IRS است، از کارت اعتباری شما در یک سایت ناقص استفاده می‌کند یا فایل‌هایی را از فرستنده‌ای که نمی‌شناسید دانلود می‌کند؟

اگر این کار را انجام دهید، عواقب آن می تواند وخیم باشد. برای داستان دلخراش یک رئیس آتش نشانی بازنشسته و دامپزشک ویتنام که بیش از 100000 دلار قلع و قمع شده بود، ضربه بزنید یا کلیک کنید.

به همین دلیل است که کاری را که هرگز نباید به صورت آنلاین انجام دهید، همراه با نکات امنیتی برای خودتان جمع آوری کرده ایم تا یادآوری کنیم که باید با هر کلیکی که انجام می دهیم مراقب باشیم.جمله مجهول در انگلیسی

 

عکس های حساس را به صورت آنلاین پست نکنید

صحبت از پست نکردن چیزی که بعداً ممکن است شما را آزار دهد، در مورد چیزهایی صحبت می کنیم که ممکن است بی گناه به نظر برسند، مانند عکس های فرزندان یا نوه های شما.

یک مکالمه کامل در اینترنت در مورد اینکه آیا والدین باید عکس‌های فرزندانشان را به صورت آنلاین منتشر کنند و آنها را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند یا نه، وجود دارد. آیا در 20 سال آینده، فرزندان شما از شما برای به اشتراک گذاشتن زندگی خصوصی خود با جهان تشکر خواهند کرد؟ یک دختر حتی از مادرش شکایت کرد بخاطر این که عکس های نوه اش را به اشتراک گذاشته بود و از برداشتن ان امتناع میکرد (و برنده شد).

توصیه DIY: تنظیمات حریم خصوصی خود را در فیس بوک، توییتر و گوگل تغییر دهید تا فقط نزدیک ترین مخاطبین شما بتوانند تصاویر شما را ببینند. اگر بچه‌هایی در خانه دارید، نام کامل یا مکان‌های خاص را به اشتراک نگذارید. فقط با افرادی که واقعاً می‌شناسید به اشتراک بگذارید، قبل از به اشتراک گذاشتن عکس‌های فرزندانشان با والدین دیگر چک کنید و داده‌های پنهان را از عکس‌ها پاک کنید.اسم ملکی در انگلیسی

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • mahsa sadeghi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی